qurfetüLgeyiq

üy€ye beLa geLmes adm!n kızmadıKca adm!n ßeLa verm€s uy€ azmadıKca...!
 
AnasayfaGaleriKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 bu isim sizin neyiniz oluyor?..! (çok eğlencelii :D)

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
Sayfaya git : 1, 2, 3 ... 11 ... 22  Sonraki
YazarMesaj
DuMaNiST!!!

avatar

Mesaj Sayısı : 1315
Yaş : 24
Nerden : ist/bahçelievler
Kayıt tarihi : 02/05/08

MesajKonu: bu isim sizin neyiniz oluyor?..! (çok eğlencelii :D)   Ptsi Ekim 13, 2008 6:06 pm

kızlar bakın sizle bi oyun oynayalım.aslında oyun değil ama çook eğlencelii... Very Happy
şimdi ben bi ism yazıcam sizde o ismi nerden tanıdığınızı yazcaksınız.sonuna da siz ilginç bi isin yazcaksınız.başka biri de onu nerden tanıdığını yazcak!

ya iyi anlatamadım ama başka nasıl anlatabilirim kiii...?
neyse anlamışsınızdır heralde...ama çok eğlenceli oluyo. Laughing
bu genç dergisini sitesinde vardı.ordan çaldııım Laughing komedi oluyo.oraya da bi uğrayın Very Happy öneririim! alien
neyse uzatmıyım isim sülüyoom

İDİL


En son sarsak yengeç tarafından Paz Ekim 26, 2008 7:07 pm tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://rksgroup.blogcu.com/
^qÜlS£Fa^
Admin
avatar

Mesaj Sayısı : 1085
Yaş : 24
Nerden : İstanbul
Kayıt tarihi : 02/05/08

MesajKonu: Geri: bu isim sizin neyiniz oluyor?..! (çok eğlencelii :D)   Ptsi Ekim 13, 2008 7:22 pm

idil ıslak mendil ve kolonya (samanyolunda reklam veriodu bi ara) Very Happy

ahsen
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://gurfetulgeyiq.turkforumpro.com/index.htm
hayko*Lik =)

avatar

Mesaj Sayısı : 601
Yaş : 25
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 03/05/08

MesajKonu: Geri: bu isim sizin neyiniz oluyor?..! (çok eğlencelii :D)   Salı Ekim 14, 2008 7:53 pm

ahsen esarpları var:D elif...?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
uyku_çuvalı:)

avatar

Mesaj Sayısı : 915
Yaş : 23
Nerden : İst. /fatih
Kayıt tarihi : 27/05/08

MesajKonu: Geri: bu isim sizin neyiniz oluyor?..! (çok eğlencelii :D)   Salı Ekim 14, 2008 8:06 pm

lan biraz saçma ama elif diye bi arkim var ondan aklıma geldi scratch
valla doğru mu bilmiyom doğruysa: beyza Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://rksgroup.blogcu.com/
^qÜlS£Fa^
Admin
avatar

Mesaj Sayısı : 1085
Yaş : 24
Nerden : İstanbul
Kayıt tarihi : 02/05/08

MesajKonu: Geri: bu isim sizin neyiniz oluyor?..! (çok eğlencelii :D)   Salı Ekim 14, 2008 8:08 pm

kuzenimm beyza

rugül Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://gurfetulgeyiq.turkforumpro.com/index.htm
hayko*Lik =)

avatar

Mesaj Sayısı : 601
Yaş : 25
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 03/05/08

MesajKonu: Geri: bu isim sizin neyiniz oluyor?..! (çok eğlencelii :D)   Salı Ekim 14, 2008 8:11 pm

sızın akraba ....Very Happy aker.__?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
^qÜlS£Fa^
Admin
avatar

Mesaj Sayısı : 1085
Yaş : 24
Nerden : İstanbul
Kayıt tarihi : 02/05/08

MesajKonu: Geri: bu isim sizin neyiniz oluyor?..! (çok eğlencelii :D)   Paz Ekim 26, 2008 6:46 pm

kaliteli bir esarp Very Happy

rahdan
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://gurfetulgeyiq.turkforumpro.com/index.htm
DuMaNiST!!!

avatar

Mesaj Sayısı : 1315
Yaş : 24
Nerden : ist/bahçelievler
Kayıt tarihi : 02/05/08

MesajKonu: Geri: bu isim sizin neyiniz oluyor?..! (çok eğlencelii :D)   Paz Ekim 26, 2008 7:06 pm

ilk defa senden duydum...tanımıyorm..
peki edgü?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://rksgroup.blogcu.com/
^qÜlS£Fa^
Admin
avatar

Mesaj Sayısı : 1085
Yaş : 24
Nerden : İstanbul
Kayıt tarihi : 02/05/08

MesajKonu: Geri: bu isim sizin neyiniz oluyor?..! (çok eğlencelii :D)   Paz Ekim 26, 2008 7:11 pm

edgü ( google da ) eski türkçede iyi demekmiş

ne kadar doğru bilemiycem Very Happy

bahira
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://gurfetulgeyiq.turkforumpro.com/index.htm
DuMaNiST!!!

avatar

Mesaj Sayısı : 1315
Yaş : 24
Nerden : ist/bahçelievler
Kayıt tarihi : 02/05/08

MesajKonu: Geri: bu isim sizin neyiniz oluyor?..! (çok eğlencelii :D)   Paz Ekim 26, 2008 7:18 pm

x tanıdık diil Rolling Eyes
peki afra?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://rksgroup.blogcu.com/
^qÜlS£Fa^
Admin
avatar

Mesaj Sayısı : 1085
Yaş : 24
Nerden : İstanbul
Kayıt tarihi : 02/05/08

MesajKonu: Geri: bu isim sizin neyiniz oluyor?..! (çok eğlencelii :D)   Paz Ekim 26, 2008 7:24 pm

knkamın ilgi alanı Very Happy

cafer Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://gurfetulgeyiq.turkforumpro.com/index.htm
DuMaNiST!!!

avatar

Mesaj Sayısı : 1315
Yaş : 24
Nerden : ist/bahçelievler
Kayıt tarihi : 02/05/08

MesajKonu: Geri: bu isim sizin neyiniz oluyor?..! (çok eğlencelii :D)   Paz Ekim 26, 2008 10:59 pm

Smile bizim dil ve anlatımcı Razz
adamım ya!... Very Happy (çook komiktir kendileri Very Happy)

peki nevreste?


En son DuMaNiST!!! tarafından C.tesi Kas. 28, 2009 4:17 pm tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://rksgroup.blogcu.com/
uyku_çuvalı:)

avatar

Mesaj Sayısı : 915
Yaş : 23
Nerden : İst. /fatih
Kayıt tarihi : 27/05/08

MesajKonu: Geri: bu isim sizin neyiniz oluyor?..! (çok eğlencelii :D)   Salı Ekim 28, 2008 3:57 pm

lan bu elveda rumelinde ki kzıı zonklattı Laughing
şu minik osmaın kızı Very Happy

'saf'

saçma oldu ama bunu süleyince benim aklıma tek bir isim geliyo: .....
hadi siz bulun Question
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://rksgroup.blogcu.com/
DuMaNiST!!!

avatar

Mesaj Sayısı : 1315
Yaş : 24
Nerden : ist/bahçelievler
Kayıt tarihi : 02/05/08

MesajKonu: Geri: bu isim sizin neyiniz oluyor?..! (çok eğlencelii :D)   Salı Ekim 28, 2008 4:13 pm

namık!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://rksgroup.blogcu.com/
hayko*Lik =)

avatar

Mesaj Sayısı : 601
Yaş : 25
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 03/05/08

MesajKonu: Geri: bu isim sizin neyiniz oluyor?..! (çok eğlencelii :D)   Perş. Ekim 30, 2008 10:59 pm

sanırım ankaraLı namık

iskender...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
DuMaNiST!!!

avatar

Mesaj Sayısı : 1315
Yaş : 24
Nerden : ist/bahçelievler
Kayıt tarihi : 02/05/08

MesajKonu: Geri: bu isim sizin neyiniz oluyor?..! (çok eğlencelii :D)   Cuma Ekim 31, 2008 7:52 pm

tanıyamadııım...Smile
peki ömer ?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://rksgroup.blogcu.com/
^qÜlS£Fa^
Admin
avatar

Mesaj Sayısı : 1085
Yaş : 24
Nerden : İstanbul
Kayıt tarihi : 02/05/08

MesajKonu: Geri: bu isim sizin neyiniz oluyor?..! (çok eğlencelii :D)   Cuma Ekim 31, 2008 8:11 pm

Hz. Ömer müslümalığıyla cesaretlendirdi ilk mü'minleri

zeyd
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://gurfetulgeyiq.turkforumpro.com/index.htm
uyku_çuvalı:)

avatar

Mesaj Sayısı : 915
Yaş : 23
Nerden : İst. /fatih
Kayıt tarihi : 27/05/08

MesajKonu: Geri: bu isim sizin neyiniz oluyor?..! (çok eğlencelii :D)   Cuma Ekim 31, 2008 8:53 pm

ben yoğum! demiş ki:
namık!

sen diicektim lana
Very Happy Very Happy

vala ne yalan söliim hep aklıma sen geliyon Very Happy Very Happy
'saf ya' diyon ya hep rabbit

iskender.. hmm..
şu rambo polat'ı tutuan 'iskender büyük'

"feyz"
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://rksgroup.blogcu.com/
^qÜlS£Fa^
Admin
avatar

Mesaj Sayısı : 1085
Yaş : 24
Nerden : İstanbul
Kayıt tarihi : 02/05/08

MesajKonu: Geri: bu isim sizin neyiniz oluyor?..! (çok eğlencelii :D)   Cuma Ekim 31, 2008 8:55 pm

serserimayın demiş ki:
ben yoğum! demiş ki:
namık!

sen diicektim lana
Very Happy Very Happy

vala ne yalan söliim hep aklıma sen geliyon Very Happy Very Happy
'saf ya' diyon ya hep rabbit

iskender.. hmm..
şu rambo polat'ı tutuan 'iskender büyük'

"feyz"


öhömmm sonradan yazılan yorumlara bakarsak iyi olur bak ben orda ne yazmışım ona cevap versen daha iyi olur geriye dönüş yapmayalım Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://gurfetulgeyiq.turkforumpro.com/index.htm
uyku_çuvalı:)

avatar

Mesaj Sayısı : 915
Yaş : 23
Nerden : İst. /fatih
Kayıt tarihi : 27/05/08

MesajKonu: Geri: bu isim sizin neyiniz oluyor?..! (çok eğlencelii :D)   C.tesi Kas. 01, 2008 3:52 pm

yok gördüm senin yorumunu zaten
bilierek yasdım yanee alien
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://rksgroup.blogcu.com/
qbra

avatar

Mesaj Sayısı : 33
Kayıt tarihi : 30/10/08

MesajKonu: Geri: bu isim sizin neyiniz oluyor?..! (çok eğlencelii :D)   Ptsi Kas. 03, 2008 6:42 pm

tanımıorum.
peki atakan?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
DuMaNiST!!!

avatar

Mesaj Sayısı : 1315
Yaş : 24
Nerden : ist/bahçelievler
Kayıt tarihi : 02/05/08

MesajKonu: Geri: bu isim sizin neyiniz oluyor?..! (çok eğlencelii :D)   Ptsi Kas. 03, 2008 6:45 pm

bi yerlerden gözüm ısırıyo ama...çıkaramadım..Smile
peki kübra?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://rksgroup.blogcu.com/
**KroNİk öĞReNcİ**

avatar

Mesaj Sayısı : 309
Yaş : 23
Nerden : İst./Kadıköy
Kayıt tarihi : 24/08/08

MesajKonu: Geri: bu isim sizin neyiniz oluyor?..! (çok eğlencelii :D)   Ptsi Kas. 03, 2008 8:24 pm

şimdi ben rKs nin kübra sı desemmi demesemmi pek şey yapamadım yani...
ama yani ayıp olmasın o olsun bari:D


aslan?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
GÜLsefa

avatar

Mesaj Sayısı : 24
Kayıt tarihi : 31/05/08

MesajKonu: Geri: bu isim sizin neyiniz oluyor?..! (çok eğlencelii :D)   Salı Kas. 04, 2008 7:41 pm

şu uyuz bi takım varya hani onların sembolü geldi aklıma Very Happy

gül
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
uyku_çuvalı:)

avatar

Mesaj Sayısı : 915
Yaş : 23
Nerden : İst. /fatih
Kayıt tarihi : 27/05/08

MesajKonu: Geri: bu isim sizin neyiniz oluyor?..! (çok eğlencelii :D)   Salı Kas. 04, 2008 7:58 pm

hmmm nerden ısırıyo aceppp cyclops
ay şu admin bozuntusu güllü sefalı bişii vardı

"gülsefa" olabiler mi affraid Very Happy

peki KARTAL?? cheers
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://rksgroup.blogcu.com/
Sponsored content




MesajKonu: Geri: bu isim sizin neyiniz oluyor?..! (çok eğlencelii :D)   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
bu isim sizin neyiniz oluyor?..! (çok eğlencelii :D)
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 22 sayfasıSayfaya git : 1, 2, 3 ... 11 ... 22  Sonraki

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
qurfetüLgeyiq :: OYUNLAR-
Buraya geçin: