qurfetüLgeyiq

üy€ye beLa geLmes adm!n kızmadıKca adm!n ßeLa verm€s uy€ azmadıKca...!
 
AnasayfaGaleriKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 BÜYÜK DERBİ...

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
Sayfaya git : 1, 2  Sonraki

FENERBAHÇE - GALATASARAY DERBİSİNİN SONUCU NE OLUR
Fenerbahçe Kazanır
40%
 40% [ 2 ]
Galatasaray Kazanır
60%
 60% [ 3 ]
Berabere Biter
0%
 0% [ 0 ]
Toplam Oylar : 5
 

YazarMesaj
^qÜlS£Fa^
Admin
avatar

Mesaj Sayısı : 1085
Yaş : 24
Nerden : İstanbul
Kayıt tarihi : 02/05/08

MesajKonu: BÜYÜK DERBİ...   Paz Kas. 09, 2008 12:59 pm

valla bu teknik direktörle biraz zor ama Neutral

artıkk oyunculardan bi atak bekliyoruz Rolling Eyes

inşallah Fenerbahçemiz yener I love you

tabi iyi olan kazansın ama gönlümüzdeki belli Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://gurfetulgeyiq.turkforumpro.com/index.htm
hayko*Lik =)

avatar

Mesaj Sayısı : 601
Yaş : 25
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 03/05/08

MesajKonu: Geri: BÜYÜK DERBİ...   Paz Kas. 09, 2008 1:07 pm

öhö öhö ....

şimcik ben bi fenerLi oLarak fener'in kazanmasını istiy0m ama tabi hak eden kazansın ...


ama yinede fener'in kazanmasını daha cok isterım Fenerrrrrr cheers cheers cheers cheers
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
hayko*Lik =)

avatar

Mesaj Sayısı : 601
Yaş : 25
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 03/05/08

MesajKonu: Geri: BÜYÜK DERBİ...   Ptsi Kas. 10, 2008 12:27 am

işte bu beee ......



FB:4 GS:1 cheers cheers cheers



(sözün bittiqi yer bu işte) Razz Razz Razz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
**KroNİk öĞReNcİ**

avatar

Mesaj Sayısı : 309
Yaş : 24
Nerden : İst./Kadıköy
Kayıt tarihi : 24/08/08

MesajKonu: Geri: BÜYÜK DERBİ...   Ptsi Kas. 10, 2008 7:31 pm

söylenecek söz yok...
tebrikler!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
hayko*Lik =)

avatar

Mesaj Sayısı : 601
Yaş : 25
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 03/05/08

MesajKonu: Geri: BÜYÜK DERBİ...   Ptsi Kas. 10, 2008 8:20 pm

tşkLer....cnm
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
uyku_çuvalı:)

avatar

Mesaj Sayısı : 915
Yaş : 23
Nerden : İst. /fatih
Kayıt tarihi : 27/05/08

MesajKonu: Geri: BÜYÜK DERBİ...   Ptsi Kas. 10, 2008 8:29 pm

Tüm GALATASARAY'lı arkadaşlara büyük geçmiş olsun No
benim gönlümce galibiyeti hak eden takım sizdiniss cheers

diğer maçlarda başarılar diliyorum.......

türk fenerlileri hiçbir şekilde tebrik etmeye gerek yok! zaten o takıma puan kazandıranlar yabancılar lol!

szi zavallı (türk) fenerliler yabancıların başaısıyla övüünmenize gerek yok Very Happy Laughing

(ama ne yaalan söliim iyi olan kazandı be Rolling Eyes )
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://rksgroup.blogcu.com/
uyku_çuvalı:)

avatar

Mesaj Sayısı : 915
Yaş : 23
Nerden : İst. /fatih
Kayıt tarihi : 27/05/08

MesajKonu: Geri: BÜYÜK DERBİ...   Ptsi Kas. 10, 2008 8:31 pm

eklemeyi unuttum Embarassed

gs de hak etti aslında göderdiniz güll gibi H. ŞÜKÜR'ü şükürsüz kaldınız Evil or Very Mad

yasık oldu yasık scratch
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://rksgroup.blogcu.com/
^qÜlS£Fa^
Admin
avatar

Mesaj Sayısı : 1085
Yaş : 24
Nerden : İstanbul
Kayıt tarihi : 02/05/08

MesajKonu: Geri: BÜYÜK DERBİ...   Salı Kas. 11, 2008 8:23 pm

öhömm bi FENER li olarak el atmam gerektiği kanısındayım.

arkadaşım yabancılarla kazandık fln diyosunda kaybettiğimiz maçlarda da onlar varda


hiç boşuna konuşmayın emeğimizin hakkıyla aldık

ayrıca gol atanlardan biride SELÇUK du bunlarıda göz ardı etmeyelim

gs nin saf oyuncusuda sağolsun kendi kalesine attı golüü

son olarak söylemek istediğim EN BÜYÜK FENERBAHÇE gerisi fasa fiso Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://gurfetulgeyiq.turkforumpro.com/index.htm
**KroNİk öĞReNcİ**

avatar

Mesaj Sayısı : 309
Yaş : 24
Nerden : İst./Kadıköy
Kayıt tarihi : 24/08/08

MesajKonu: Geri: BÜYÜK DERBİ...   Çarş. Kas. 12, 2008 2:35 pm

öhö öhö..
bikere ben bir galatasaraylı olarak emre'ye böyle sözler söylenmesine karşıyım ve kınıyorum...
hem o pozisyon kesin goldü...
emre atmasaydı zaten atılaccaktı..
emre de hiçyoktan deneyeyim dierek topu uzaklaştırmaya çalıştı..
başarısız oldu ama denedi bizce hiç sorun yok...
emre bile bile kalesine gol atıcak bir oyuncu değil...
lütfen sözlerimize dikkat edelim...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
^qÜlS£Fa^
Admin
avatar

Mesaj Sayısı : 1085
Yaş : 24
Nerden : İstanbul
Kayıt tarihi : 02/05/08

MesajKonu: Geri: BÜYÜK DERBİ...   Çarş. Kas. 12, 2008 6:36 pm

bile bile attı demedik zaten canım

teşekkürümüzü ettik

bilerek veya bilmeyerek bize yardım etti NOKTA
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://gurfetulgeyiq.turkforumpro.com/index.htm
**KroNİk öĞReNcİ**

avatar

Mesaj Sayısı : 309
Yaş : 24
Nerden : İst./Kadıköy
Kayıt tarihi : 24/08/08

MesajKonu: Geri: BÜYÜK DERBİ...   Çarş. Kas. 12, 2008 9:05 pm

saf dedinya yetmezmi.... Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
^qÜlS£Fa^
Admin
avatar

Mesaj Sayısı : 1085
Yaş : 24
Nerden : İstanbul
Kayıt tarihi : 02/05/08

MesajKonu: Geri: BÜYÜK DERBİ...   Cuma Kas. 14, 2008 9:27 pm

tmm tmm uzatmayalım Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://gurfetulgeyiq.turkforumpro.com/index.htm
**KroNİk öĞReNcİ**

avatar

Mesaj Sayısı : 309
Yaş : 24
Nerden : İst./Kadıköy
Kayıt tarihi : 24/08/08

MesajKonu: Geri: BÜYÜK DERBİ...   C.tesi Kas. 15, 2008 12:21 pm

Surprised
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
DuMaNiST!!!

avatar

Mesaj Sayısı : 1315
Yaş : 24
Nerden : ist/bahçelievler
Kayıt tarihi : 02/05/08

MesajKonu: Geri: BÜYÜK DERBİ...   C.tesi Kas. 15, 2008 4:29 pm

lan maç biteli günler oldu hala neyi tartışıyonuz...Smile Razz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://rksgroup.blogcu.com/
güLo
Admin
avatar

Mesaj Sayısı : 526
Yaş : 24
Kayıt tarihi : 01/05/08

MesajKonu: Geri: BÜYÜK DERBİ...   C.tesi Kas. 15, 2008 8:10 pm

valla ben gerı kaldım ama yorum yapmadan duramıcam bıkere gs nın oyuncularına laF yok öhöm
hem macı yensenızde sampıyonluga gıden takımm GS yanı bızı yenmenız bısye ıfade etmıyo hatıceye dııL canım netıceye bakıcaz
gs arsenal gıbı yabancı takımı yendı sızıde yenerdık te ıste yorgun dustuk nabalım ama butun kamoyununda acıkLadıgı gıbı sampıyon GS Exclamation
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://gurfetulgeyiq.turkforumpro.com
^qÜlS£Fa^
Admin
avatar

Mesaj Sayısı : 1085
Yaş : 24
Nerden : İstanbul
Kayıt tarihi : 02/05/08

MesajKonu: Geri: BÜYÜK DERBİ...   C.tesi Kas. 15, 2008 8:42 pm

kaybedenin hep bi mazereti vardır zaten Very Happy

yorgun düşmüşmüşler Very Happy Very Happy Very Happy

şampiyonluğa gelince gaybı Allah bilir biz değil Wink

sizin şampiyon olma iddialarınızı saçma buluyorum

HAKEDEN TAKIM ZATEN KUPAYI KALDIRIR Exclamation

bu konuyu7 o zmn tekrar tartışırız
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://gurfetulgeyiq.turkforumpro.com/index.htm
güLo
Admin
avatar

Mesaj Sayısı : 526
Yaş : 24
Kayıt tarihi : 01/05/08

MesajKonu: Geri: BÜYÜK DERBİ...   C.tesi Kas. 15, 2008 8:46 pm

TABIKI ALLAH BILIR SUPHE YOK
AMA ŞAMPİYONLUGU GAZETELER BILE GOREBILIYO SENMI GOREMION BE KANKACIM
TAMAM BZII YENMIS OLABILIRSINIZ AMA YA YENILDIKLERINIZ=?
VE GALASARAY SIZE YENILDIGI HALDE SIRALAMADA USTUNUZDE
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://gurfetulgeyiq.turkforumpro.com
^qÜlS£Fa^
Admin
avatar

Mesaj Sayısı : 1085
Yaş : 24
Nerden : İstanbul
Kayıt tarihi : 02/05/08

MesajKonu: Geri: BÜYÜK DERBİ...   C.tesi Kas. 15, 2008 8:49 pm

önümüzdeki maçlara bakıcaz Wink

evet yenildiğimiz çok maç oldu ama teknik direktör alışıyo takıma

galibiyetler bundan sonra gelicek Allah ın izniyle I love you
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://gurfetulgeyiq.turkforumpro.com/index.htm
**KroNİk öĞReNcİ**

avatar

Mesaj Sayısı : 309
Yaş : 24
Nerden : İst./Kadıköy
Kayıt tarihi : 24/08/08

MesajKonu: Geri: BÜYÜK DERBİ...   C.tesi Kas. 15, 2008 9:45 pm

pek zannetmiyom alştığını..
yakında şutlanıcak Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
güLo
Admin
avatar

Mesaj Sayısı : 526
Yaş : 24
Kayıt tarihi : 01/05/08

MesajKonu: Geri: BÜYÜK DERBİ...   C.tesi Kas. 15, 2008 9:48 pm

aynen santa
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://gurfetulgeyiq.turkforumpro.com
^qÜlS£Fa^
Admin
avatar

Mesaj Sayısı : 1085
Yaş : 24
Nerden : İstanbul
Kayıt tarihi : 02/05/08

MesajKonu: Geri: BÜYÜK DERBİ...   C.tesi Kas. 15, 2008 9:52 pm

hatırlatırım bu sözlerinizi yalnız

yüzünüz kızarırda aynalara bakamazsınız

gelçi gslilerde utanma var mıdır bilmem


4-1 den sonrada konuşabildiklerine göre...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://gurfetulgeyiq.turkforumpro.com/index.htm
güLo
Admin
avatar

Mesaj Sayısı : 526
Yaş : 24
Kayıt tarihi : 01/05/08

MesajKonu: Geri: BÜYÜK DERBİ...   C.tesi Kas. 15, 2008 9:54 pm

knka sızınde kaybettıklerınız oldu sız konusmaya utandınızmı?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://gurfetulgeyiq.turkforumpro.com
^qÜlS£Fa^
Admin
avatar

Mesaj Sayısı : 1085
Yaş : 24
Nerden : İstanbul
Kayıt tarihi : 02/05/08

MesajKonu: Geri: BÜYÜK DERBİ...   C.tesi Kas. 15, 2008 9:59 pm

sizin kadar direttiğimizi sanmıyorum

ben bütün sınıftaki gs lilerin böğürüpde galibiyet kutladığını

benimde onları tebrik ettiğimi bilirim

sizden böle bi cesaret örnegi göremedik henüz Mad
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://gurfetulgeyiq.turkforumpro.com/index.htm
güLo
Admin
avatar

Mesaj Sayısı : 526
Yaş : 24
Kayıt tarihi : 01/05/08

MesajKonu: Geri: BÜYÜK DERBİ...   Paz Kas. 16, 2008 8:19 pm

tabıkı gs lı bırı olarak centılmenlık yakısır ama sız haddımızı zorluyosunuz Suspect sankı bızı yenmedınız de Bercelona yı yendınız sanar goren Suspect bı hava bı hava savunma olucak tabıkı
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://gurfetulgeyiq.turkforumpro.com
^qÜlS£Fa^
Admin
avatar

Mesaj Sayısı : 1085
Yaş : 24
Nerden : İstanbul
Kayıt tarihi : 02/05/08

MesajKonu: Geri: BÜYÜK DERBİ...   Paz Kas. 16, 2008 10:03 pm

O kadarı kadı kızında da olur Wink

bırakında tadını çıkaralım pirat

sanki sizin yapmadığınız bişeymiş gibi de konuşmayın Evil or Very Mad

süper lig sıralamasında sizden öndeyiz nbrr Razz Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://gurfetulgeyiq.turkforumpro.com/index.htm
Sponsored content




MesajKonu: Geri: BÜYÜK DERBİ...   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
BÜYÜK DERBİ...
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 2 sayfasıSayfaya git : 1, 2  Sonraki

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
qurfetüLgeyiq :: Spor-
Buraya geçin: